13 Ağustos 2010 Cuma

'Yaşım kadar adam öldürecektim'

Konya’da radar uygulaması yapan trafik polisini şehit ettikten bir gün sonra jandarmayla girdiği çatışmada bir astsubayı yaralayan ve vurularak yakalanan üniversite öğrencisi Hakan Dinçer, tedavi gördüğü hastanede polise verdiği ilk ifadede “Eğer yakalanmasaydım öldürmeye devam edecektim. 21 yaşındayım, yaşım kadar cinayet işleyemeye kararlıydım” dediği öne sürüldü.


Çumra Bölge Trafik Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Ömer Durmaz, 10 Ağustos Salı günü saat 16.00 sıralarında Konya- Karaman karayolu Avdul Köyü yakınlarında radar uygulaması yaptığı sırada araç içinde uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit oldu. Saldırganın kimliği ise radar kamerası sayesinde tespit edildi. Polis memuru Durmaz'ın tabancasını da alarak yeni aldığı kırmızı motosikletiyle olay yerinden kaçan Yozgat Bozok Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü'nden bu yıl mezun olan Hakan Dinçer, çarşamba günü saat 15.00 sıralarında Avdul Köyü'ne yakın olan memleketi Kuzucu Köyü girişinde jandarmanın 'Dur' ihtarına ateş açarak karşılık verdi. Açılan ateş sonucu Dinekli Karakol Komutanı Kıdemli Başçavuş Yüksel Durmuş Can, sol kürek kemiğinden yaralandı. Dinçer'de iki ayağından yaralanarak yakalanabildi. Sağ bacağından üç, sol bacağından da iki kurşun yarası bulunan Dinçer, Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Tedavi altında olan Dinçer, dün tatbikat için ambulansla olay yerine götürüldü. Buruda ambulans içinde olayı nasıl işlediğini anlatan Dinçer, şehit Durmaz'ın tabancasını da olay yerinin yakınında bir çanta içinde boş araziye fırlattığını belirttip, tabancayı attığı yeri tarif etti. Bunun üzerine polis tarif edilen bölgede geniş çaplı arama yaptı. Fakat yapılan aramalarda tabancaya rastlanılmadı. Dinçer, tatbikatın ardından ambulansla tedavi olduğu hastaneye geri getirildi.

Hakan Dinçer'in üç aydır ailesiyle sorun yaşadığı, olaydan üç gün önce evi terk edip amasının yanında kalmaya başladığı ve aynı gün kırmızı motosikleti satın aldığı, polis memuru Durmaz ile astsubay Can'ı yaraladığı ruhsatsız tabancayı da yaklaşık bir ay önce enişdesi Mehmet Dipkaya'dan satın aldığı saptandı. Hakan Dinçer'in sabıka kaydının bulunmadığı belirtildi.

'YAŞIM KADAR CİNAYET İŞLEYECEKTİM'

Dinçer, bir süredir ailesi ve sözlüsü ile sorunlar yaşadığı için bunalıma girdiğini söyledi. “Her şey bir anda olup bitti” diyen Dinçer’in, “Hem ailemle, hem köydeki sözlümle sorunlar yaşıyordum. Herkes yaşanan sorunlar yüzünden beni suçlu buluyor, üstüme geliyordu. O gün psikolojim iyice bozuldu. Motosiklete bindim. Bir süre gittikten sonra polis aracını gördüm. Yanına yaklaştım. Sonra da niye bilmiyorum ama ateş ettim. Polisin silahını da yanıma aldım ve oradan kaçtım” dediği öğrenildi.

Habertürk Gazetesi'nde yer alan habere göre, şehit polis Ömer Durmaz’ı tanımadığını belirten Dinçer’in, polis memurunun silahını boş bir araziye attığını söylerken, “Yakalanmasaydım öldürmeye devam edecektim. Kim olduğu, mesleği önemli değil. Her fırsatta öldürmeye devam edecektim” dediği belirtildi. Zanlının, yaşı kadar cinayet işlemeyi tasarladığını belirterek, “18 yaşından küçük olmamak kaydıyla 21 cinayet işleyecektim. Her sene için bir adam öldürecektim. Çünkü insanlardan nefret ediyorum artık. Hep beni dışladılar, horladılar, hakir gördüler, arkadaşlarım üniversiteli olmama rağmen beni dışladılar” dediği öğrenildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder